Välkommen till diskussionsforum om Orkestergatans förskola

Jag har skapat detta forumet mycket snabbt efter informationsmötet den 20:e mars 2018 bara för att få igång det. Säg gärna till om det uppstår något problem eller om du har synpunkter på hur forumet kan förbättras eller om du vill hjälpa till med att organisera det.

En viktig fråga: Just nu kan alla på nätet se alla våra meddelanden här på forumet. Om vi vill att det blir mer internt så att bara vi som är med i initiativet har tillgång, så kan jag enkelt fixa det.

Några tips:

• det går att ändra forumets språk till svenska, om du vill. Se här: Det går att ändra forumets språk
  • Om du vill få alla inlägg skickat till din epost, so kan du helt enkelt “bevaka” kategorin “Förskola Orkestergatan” genom att lägga till denna kategorin till “Bevakade” (eller “Watched”) i dina inställningar. Det går även att “Bevaka första inlägget”. Då får du bara det första inlägget via epost men inte om någon skulle svara på det första inlägget.
  • Det går bra att svara på inlägg vie epost. Svaret läggs in automatisk här på forumet.

Fråga gärna om något är oklart.

Hej.
Jättebra initiativ med att starta detta forum!
Mvh, Dud

Ett förtydligande bara: genom att jag bedriver detta forum tar jag inte an mig någon lederskap vad gäller organisering av protest/kritik/motstånd mot Sjupundsgatan. För att få igång detta måste vi alla ta ansvar och kommunicera förslag här på forumet.

Jag vill även påpeka att du måste logga in för att kunna få uppdateringar direkt i din e-post.